Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, February 11, 2016

Misteri Terungkai Dengan Jus Annona | Untuk Kesihatan Wanita

Rahsia Kejelitaan dan Kesihatan Buat Para Wanita | Jus Annona


Assalamualaikum semua. Kita semua tahu, wanita yang masuk awal 20an ke atas akan mengalami masalah wanita seperti migrain, sukar membuang air besar, stress, period tidak teratur, kulit nampak tua dari usia. Hmm.. sebenarnya syima pun menghadapi masalah tersebut. Tambahan pula, sekarang syima belajar di kolej dalam kawasan Kuala Lumpur pula tu. Bayang kan, syima kena hadapi peperiksaan dan posting di ward. Lepas tu kalau nak keluar jalan-jalan (kononya nak hilangkan stress) kena hadapi jem dan orang yang ramai di pusat membeli-belah. Tapi semua tu membuatkan kita lagi stress.


Okay lah, dengan faktor stress, diet tidak seimbang dan persekitaran kita memang akan menyebabkan penuaan berlaku dengan cepat. kerosakkan sel-sel badan kerana kurangnya antioksidan untuk melawan radikal bebas. 

Untuk pengetahuan korang, buah Durian Belanda banyak khasiat dalam merawat pelbagai kesihatan terutama untuk wanita. Apa kelebihan dan manfaat Jus Annona yang mempunyai pati buah Durian Belanda yang sangat tinggi??




Antara kelebihan Jus Annona adalah :


  • Diperkaya dengan buah Durian Belanda, Kolagen, Kurma, Delima dan Vitamin C yang penug dengan antioksidan. Ini akan menstabilkan hormon dengan cepat dan berkesan

  • Cara pengambilan yang mudah keran didatangi dengan sachet. Maka bagi kita yang berkerjaya atau belajar mudah untuk mengambilnya. Ia juga boleh dibawa kemana-mana dan tidak perlu dibancuh. 




Nak cepat-cepat pergi kelas pun still boleh ambil Jus Annona




  • Untuk badan, kita akan dapat tidur yang nyenyak, badan lebih bertenaga, sakit sendi berkurang dan mengurangkan sembelit.

  • Rahim sangat penting bagi wanita kerana itu adalah aset untuk mendapatkan cahaya mata. Maka, manfaat Jus Annona adalah membuatkan tiada lagi kesakitan ketika senggugut, tiada masalah kesuburan, rahim sihat dan tiada ketumbuhan serta haid akan kembali teratur.



  • Bagi emosi, manfaatnya adalah mengurangkan migrain dan tiada lagi stress

  • Wajah juga akan kelihatan  muda dan cantik, jerawat tidak tumbuh. Malah, kulit akan terasa lembap dan berseri.

  • Jus Annona juga mendapat halal daripada Jakim, mempunyai kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia. Malah, KIlang nya berstatuskan GMP.





Untuk Maklumat Selanjutnya, Boleh Layari :


Atau


Boleh hubungi :
016- 449 7181

Atau


Atau

12 comments:

  1. banyak masalah penyakit dapat belanda dengan kelebihan yg ada pada buah durian belanda. Syukur alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. suka lah sebab mudah nak bawa ke mana saje...x yah bancuh kan...

    ReplyDelete
  3. mudah dan berkhasiat, memang konsisten amalkan Jus Annona untuk kesihatan. Yang bentuk sachet punya lagi senang, letak dalam beg kemudian boleh minum bila perlu :)

    ReplyDelete
  4. Lepas amalkan annona memang time period takde segugut..hehe

    ReplyDelete
  5. Menarik. Durian belanda ni byk khasiat..Perrrghhh tang migraine , stress cm best pastu sejak nk nk nek usia ni tapi aktif sesuai kot try out jus ni.

    ReplyDelete
  6. Menarik. Durian belanda ni byk khasiat..Perrrghhh tang migraine , stress cm best pastu sejak nk nk nek usia ni tapi aktif sesuai kot try out jus ni.

    ReplyDelete
  7. Nampak macam bagus produk ni. Nak bagi wife cuba. TQ share info

    ReplyDelete

Terima Kasih komen :D Jasa anda amat syima hargai

.