Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, February 8, 2016

Overstepped Cafe | Cafe Hipster Kedah

Overstepped Cafe | Cafe Hipster Kedah


Assalamualaikum. Baru-baru ni syima pergi Kedah sebab melawat kakak syima yang menetap di sana. Maka, bila sampai ke negeri orang, tak sah lau tak rasa makanannya. Hahaha well "Food Hunting" begin bak kata orang putih. 






So, syima pergi ke Overstepped Cafe di kawasan Sungai Petani, Kedah. Korang boleh waze ajer. Ia berdekatan dengan Park Avenue. Malah, betul-betul di belakang Parkson Sungai Petani.
Overstepped Cafe juga mendapat persijilan halal tau. Memang Cafe ni menjaga kualiti makanan mereka.






Disini juga menyediakan perkhidmatan WIFI percuma. Hehe, memang syok bila ada wifi percuma ni. Malah, tempat meletak kenderaan juga banyak. Tapi kawasan sini agak sibuk.


Okay ini pula menunya. Pelayan dekat sini memang terbaik ! Kami tanya apa-apa pasal menu, semua dia jawab malah siap tunjuk gambar makanan lagi. Lepas tu, kalau korang masuk je Cafe ni, mereka akan cakap " Hai, Welcome." Memang terbaik layanan mereka. 






Okaylah tak nak cerita panjang. Makanan Overstepped Cafe memang Tip Top. Korang kena datang sendiri ke sini. Baru korang rasa keenakan masakannya. So, enjoy lah gambar makanan ni hehe.



















No comments:

Post a Comment

Terima Kasih komen :D Jasa anda amat syima hargai