Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, February 17, 2016

Jom Makan Tanpa Masak Dan Tanpa Pergi Ke Kedai | Shogun2U

Jom Makan Tanpa Masak Dan Tanpa Pergi Ke Kedai | Shogun2U


Assalamualaiku. Bunyi tajuk di atas macam pelik je kan? Haaaa.. Korang mesti lapar kan? Tapi malas nak masak atau malas nak pergi kedai. Syima pun macam tu juga hehe. Maklum lah duduk asrama, tak boleh masak dalam asrama dan kedai makan pula jauh. So, kalau boleh nak duduk dalam bilik je. Duduk dalam bilik dan tunggu makanan sampai depan mata.


Tiba-tiba,.. Jeng-Jenggg.. Syima pun buka laman web www.shogun2u.com. Rupanya Shogun2U boleh delivery makanan. Omai... Suka tau hehe. Tak perlu lah nak masak, tak perlulah nak pergi kedai makan yang jauh-jauh tu. Just order melalui www.shogun2u.com dan korang boleh dapat makanan yang korang nak.

Ada pelbagai jenis makanan tau. Ada makanan Jepun, Korea, Chinese, Western, Thai dan pelbagai lagi lah. Menarik tak?? Menarik kan.. Hehe so, syima pun order lah makanan Jepun. Cepat juga tau delivery nya. Syima estimate order dalam pukul 11 pagi ke atas. Tetapi deliverynya sampai jam 10 lebih tau. Tu yang syima suka sebab delivery on time. Biasa la tu, bab makan harus lah pantas dan tuntas.



Syima order Meal Set Chicken Teriyaki. Rasanya boleh tahan, dan untuk pengetahuan korang meal set ni. Korang akan dapat Air Tebu dan Kek !! Hehe ni lah yang terbaik dalam Shogun2u. Okay lah korang kena try taw !! Rugi kalau tak cuba. Cepat-cepat layari www.shogun2u.com



Begini lah setnya, memang healthy food tau. Sedap pun sedap.


Ini pula keknya. Keknya, pun sedap. Tak terlalu manis dan rasanya lazat.

Ini pula air tebu



2 comments:

Terima Kasih komen :D Jasa anda amat syima hargai

.