Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, October 10, 2016

Berat Badan Turun 5KG Dalam Masa Beberapa Minggu | Killoss

Memori Pahit Yang Akan Di Ingati


Assalamualaikum semua, syima nak cerita sikit la mengenai ketidakpuasan hati ini. Walaupun sudah lama ia berlalu tetapi hakikatnya memori pahit tersebut masih lagi melekat di kotak memori syima. Kejadian ini berlaku dalam beberapa bulan lepas. Ketika itu syima demam dan memang rasa lemah je badan. Tetiba ada seorang rakan lelaki dalam kelas syima menegur “Syima, kau tak sihat ke? Asal aku tengok kau macam makin gemuk eh? ”. Perghh.. Ayat tersebut ibarat kau sedang memanah dan kena pada jantung. Sakit weyh kata-katanya. Lepas daripada tu,syima balik je bilik menangis gilla-gila sampai bengkak juga lah mata ni.


70.1 KG hmmmm..


Masalahnya, salah kah syima gemuk??  Adakah wajar bagi semua wanita di dunia ini  yang berbadan besar seperti syima diperlakukan sebegitu? Tepuk dada, Tanya Iman.

Bernekad Untuk Berubah

Herbaworks Killoss, Killoss – tablet detox, kempiskan perut , Killoss tablet kunyah terus , Killoss singkirkan lemak ,  Kempiskan perut , Tablet detox melawaskan ,  Melawaskan pembuangan , Melegakan sembelit ,Turunkan berat badan

Sejak peristiwa tersebut syima cuba untuk berubah. Cuba kawal pemakanan tetapi tetap kalah dek nafsu makan yang melonjak-lonyak. Syima cuba lagi tetapi gagal. Bersenam pun syima malas. Bab makan pula, nak makan je kerjanya. Tiba-tiba seorang blogger iaitu Kak Ummi Nani tanya dalam group Whatsapp, siapa yang nak turunkan berat badan. Maka dari situ syima diperkenalkan dengan Produk Killoss.

Ni pada hari pertama syima mengambil Killoss

Hari Pertama Dah Nampak Kesan

Ni lah gambar syima sekarang setelah hampir sebulan mengambil Killoss

Hari pertama pengambilan Killoss, syima membuang 3 kali dalam satu hari tu. Rasa ringan sikit la badan. Maka, syima teruskan pengambilan sampai hari ini. Balik cuti, keluarga pun perasan yang badan syima makin susut. Sampai ada yang tanya, “tahan makan nasi ke? Atau bersenam setiap hari”. Syima pun cakap lah yang syima mengambil produk Killoss tetapi adab-adab pemakanan tu tetap kena jaga. Syima mengurangkan kuantiti nasi (Jangan berhenti makan nasi tau ! Sebab nasi sumber tenaga yang utama) dan yang paling penting jangan terlampau diet yang extreme sampai sanggup berlapar berhari-hari. Kemudian, syima bersenam bila ‘Mood Senaman’ tu datang je. Malah, perkara paling wajib adalah minum air 2 hingga 3 liter sehari okay.
 
Herbaworks Killoss, Killoss – tablet detox, kempiskan perut , Killoss tablet kunyah terus , Killoss singkirkan lemak ,  Kempiskan perut , Tablet detox melawaskan ,  Melawaskan pembuangan , Melegakan sembelit ,Turunkan berat badan
65 KG sekarang yeayy!

4 Bahan Istimewa Yang Terdapat Dalam Killoss

Herbaworks Killoss, Killoss – tablet detox, kempiskan perut , Killoss tablet kunyah terus , Killoss singkirkan lemak ,  Kempiskan perut , Tablet detox melawaskan ,  Melawaskan pembuangan , Melegakan sembelit ,Turunkan berat badan

Kalau korang nak tahu, syima ada baca sikit mengenai produk Killoss ni. Terdapat 4 bahan di dalamnya yang mempunyai banyak fungsi. Antaranya Garcinia Cambogia yang bagus dalam pengawalan selera makan dan meningkatkan metabolism. Selain itu, Capsicum Extract yang menlancarkan pencernaan dan membuatkan kita Kenyang berpanjangan. Malah, mempunyai Guarana Extract yang berfungsi untuk penurunan berat badan dan membersihkan usus. Akhir sekali, ia mempunyai ekstrak halia yang dapat membuangkan angin, toxic dan memecahkan lemak.



 Keistimewaan Killoss

Herbaworks Killoss, Killoss – tablet detox, kempiskan perut , Killoss tablet kunyah terus , Killoss singkirkan lemak ,  Kempiskan perut , Tablet detox melawaskan ,  Melawaskan pembuangan , Melegakan sembelit ,Turunkan berat badan  

- Mempunyai 60 tablet setiap satu botol (Untuk 1 bulan pengambilan).
- Harganya yang berpatutan dan setiap satu botol berharga RM80.
- Mempunyai Perisa Oren apabila dikunyah.
- Sekotak mampu turunkan berat badan 3kg - 15kg
- Melawaskan dan melegakan masalah sembelit.
- Membuang & Menyingkir lemak degil 3kg – 15kg dalam sebulan (bergantung kepada individu)
- Tablet kunyah yang mudah
- Tiada kesan sampingan

Herbaworks Killoss, Killoss – tablet detox, kempiskan perut , Killoss tablet kunyah terus , Killoss singkirkan lemak ,  Kempiskan perut , Tablet detox melawaskan ,  Melawaskan pembuangan , Melegakan sembelit ,Turunkan berat badan


Fungsi Killoss

- Killoss ni untuk detox, mencuci racun dan toksin dari dalam badan is serta bertindak balas untuk membakar lemak.
- Sisa bahan-bahan ini akan dibuang melalui pencernaan.
- Kesan dapat diihat selepas beberapa hari (biasanya 5-14 hari), berat badan akan menurun (Bergantung kepada individu) Insyaallah, Jika belum turun berat badan, teruskan ambil Killoss secara konsisten.

Cara Pengambilan Yang Lebih Berkesan

Herbaworks Killoss, Killoss – tablet detox, kempiskan perut , Killoss tablet kunyah terus , Killoss singkirkan lemak ,  Kempiskan perut , Tablet detox melawaskan ,  Melawaskan pembuangan , Melegakan sembelit ,Turunkan berat badan

1) Kunyah 2 biji tablet semasa perut kosong
2) Ambil sebelum makan atau sebelum tidur malam. Bila bangun pagi akan terasa ingin membuang, badan lebih ringan dan bertenaga.
3) Minum air kosong minimum 2-3 liter sehari
4) Elakkan makan berat pada waktu malam spt nasi dan minuman berais
5) Nak lagi cepat, kunyah 2 tablet pagi,2 tablet malam sehari semasa perut kosong
6) Ambil secara konsisten terus menerus. Tidak tertinggal 1 hari pun !

Bagaimana Nak Dapatkan Killoss?

Herbaworks Killoss, Killoss – tablet detox, kempiskan perut , Killoss tablet kunyah terus , Killoss singkirkan lemak ,  Kempiskan perut , Tablet detox melawaskan ,  Melawaskan pembuangan , Melegakan sembelit ,Turunkan berat badan



Korang boleh layari Facebook Killoss - Tablet Detox, KempiskanPerut atau kalau korang nak cepat boleh Whatsapp di 019-610 2496. Malah, untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut korang boleh layari laman web http://www.Herbaworks.com/ atau boleh emailkan pada herbaworks3in1@gmail.com


24 comments:

  1. Pergh terbaikla..nampak kesannya..bagus gak killos ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe Alhamdulillah. thank you komen kak nadia :D

      Delete
  2. Replies
    1. hehe abg ben dah kurus. Nak ikut jejak langkah abg ben ni hehe. Thank you abg ben komen :D

      Delete
  3. Fuh. Bagus giler. Nak jugak la beli utk asben..

    ReplyDelete
  4. seronoknya kalau dapat turunkan berat badan mencapai target yang diingini..

    ReplyDelete
  5. Wahhhh.. Patut la syima makin slim. . Terbaik laa..

    ReplyDelete
  6. Wah nampak beza ya..semoga dapat berat badan yang ideal untuk Syima ya.. :)

    ReplyDelete
  7. wahhhh mmg banyak hilang kilonya! teruskan usaha, jangan lupa jaga makan dan senaman.. hehehee

    ReplyDelete
  8. rasa oren tu mcm sdap plak.
    shark xleh nk amik le sbb nak gemuk :)

    ReplyDelete
  9. wah bagus menurunkan berat badan.

    tapi teringat akan pesanan

    sebenanrnya punca penyakit datang dari perut.

    berhenti sebelum kenyang mampu mengelakkan dari berat badan berlebihan

    semoga perkongsian mengenai produk ini bermanfaat

    ReplyDelete
  10. Hai. Killoss sesuai x untuk ibu hamil?

    ReplyDelete

Terima Kasih komen :D Jasa anda amat syima hargai