Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, January 5, 2016

Polytron Minyak Terbaik Dunia

Assalamualaikum

Pernah dengar nama minyak Polytron??


Haaa ini adalah kali pertama syima dengar. Maklumlah, syima kan perempuan, tambahan pula syima tidak mempunyai kenderaan. Kalau dekat Kuala Lumpur ni syima naik kenderaan awam je, atau sewa kereta. Jadi syima memang tidak tahu sebarang jenis minyak hitam or minyak kereta kecuali minyak yang dekat station minyak tepi jalan.



Kan baru-baru ni syima pergi Bengkel Fotografi Kelab Blogger Ben Ashaari bersama Adhadi Mohd. Di sana, ada wakil Polytron Malaysia memperkenalkan minyak polytron dan kelebihan polytron. Menurut beliau, minyak polytron ni banyak di gunakan dalam kereta kebal, kereta tentera, kereta di luar negara dan kereta mahal-mahal seperti ferrari dan lain-lain.

Beliau beritahu, selepas menggunakan minyak Polytron dan kemudian minyak hitam korang habis, kereta still boleh jalan!!!

Ermmm macam tak logik kan?? Mula-mula syima pun macam korang, tak percaya. Tapi selepas dia buat demostrasi. Serioussly baru syima percaya. Korang bayangkan selepas dia letak minyak Polytron dan kemudian dia keluarkan balik minyak hitam tersebut dan masukkan sirap dan sirap bandung, enjin still BERJALAN WALAUPUN TANPA MINYAK !! Lihat video dibawah, diambil sendiri oleh syima dan secara live.




Depan mata syima sendiri, syima tengok enjin tersebut boleh bergerak walaupun tiada minyak hitam. Enjin motor tu jenis motor lama taw. Wow memang kagum la dengan minyak keluaran Polytron ni.

Untuk pengetahuan korang, minyak Polytron ni melembutkan besi taw, so perjalanan enjin berlaku dengan lancar sekali. Also, ia tidak menyebabkan kepanasan pada enjin.


Untuk mengetahui lebih lanjut, boleh layari :


Atau

Telefon/whatsapp: 017-607 7879

Atau


Atau 

Facebook :




4 comments:

  1. melawat sini..saya ada buat tempahan full template..lau berminat boleh pm :P

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. kita perempuan reti bawa jer kereta...bab minyak memang tak tahu apa...kecuali kena isi minyak bila tank kosong...hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih komen :D Jasa anda amat syima hargai

.