Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, August 29, 2016

Mengatasi Ketiak Berbau Bersama Kleencaleett Dengan Cepat

Alamak Ketiak Berbau


Assalamualaikum semua, sekarang ni cuaca panas kan? Tambah pula dengan jerebu fuhhhh panas dia rasa lain macam sikit. Tadi syima balik je dari praktik terus pergi ke KL Sentral ambil barang dekat Pos Laju. Tudiaa rasa juga lah peluh satu badan. Bayangkan naik LRT dari Kerinchi ke  KL Sentral dengan berdirinya lepas itu redah pula orang ramai dekat KL Sentral. Aduhai, penatnya tambah pula dengan peluh memang buatkan syima rasa nak duduk sambil menghadap air-cond atau kipas je. Tapi apakan daya, redah juga lah kan. Balik je dari KL Sentral, baru syima sedar ketiak berbau. Aduhai malu pula rasanya. Ketiak berbau tambah dengan melekit lagi. Huhu tak selesa sangat.



Mencuba Kleencaleett

NAK HILANG BAU KETIAK, BAU BUSUK KETIAK, DENGAN CEPAT

Balik je dari KL Sentral, syima terus pakai Kleencaleett lepas dah mengesan ketiak berbau tambah dengan melekit daripada peluh. Buka je pack Kleencaleett, baunya macam minyak wangi. Wangi je haha. Lepas tu syima sapu dekat ketiak, bau wangi je ketiak haha. Terus terang syima cakap, bau wangi. Ketiak pun tak melekit sebab ianya macam tisu basah. Sesuai sangat lah bagi orang yang kuat berpeluh dan aktif macam syima.


Kleencaleett Produk Pertama Dalam Malaysia


Kleencaleett ini merupakan tisu basah deodorant yang pertama di Malaysia oleh Nabil Ahmad iaitu pelawak dan juga pengacara rancangan Meletop bersama Nealofa. Kadang-kadang ada orang tak suka pakai deodorant roll mahupun yang jenis spray kan sebab ianya melekit, maka syima rasa Kleencaleett ni sesuai sangat kalau nak gantikan dengan deodorant yang selalu kita pakai. Tu bagi pendapat syima lah. Kleencaleett juga sesuai sangat lah bagi orang yang sentiasa sibuk dan selalu travel sana sini. Malah, buat sesiapa yang suka hiking atau pun sukan lasak boleh cuba Kleencaleett sebab bila kita sibuk sangat tanpa sempat nak mandi. Kita boleh sapu sahaja tisu basah deodorant daripada Kleencaleett ni. Kalau pakai je Kleencaleett ni rasa fresh je bila pakai dan sesuai juga buat individu "workaholic" yang tak sempat nak mandi pagi, terus rushing ke pejabat juga boleh calit kan sahaja dengan Kleencaleett ni.

Kenapa Syima Suka Kleencaleett ni?

NAK HILANG BAU KETIAK, BAU BUSUK KETIAK, DENGAN CEPAT

Okay lah pertama sekali kenapa syima suka guna Kleencaleett sebab ianya boleh dibawa untuk solat. Kalau sebelum solat tu, sapukan sahaja Kleencaleet ni pada ketiak yang melekit dengan peluh tu. Lagi bertambah selesa nak solat kan? 
Kemudian, ianya tahan melebihi 6 jam dan ia mudah dibawa kemana-mana terutama kalau kita tengah travel atau sibuk dengan kerja (Kalau tak sempat nak mandi). Selain itu, ianya mempunyai Vitamin C dan E yang sangat bagus dalam memutihkan dan memberi antioksidan pada kulit. Haaaa !! Dan paling penting ianya tanpa "alcohol" (Kalau korang nak tahu, deodorant yang ada "alcohol" boleh menghitamkan ketiak. Opsss!!). Seterusnya ia boleh dipakai oleh lelaki dan perempuan.

Bagaimana Nak Dapatkan Kleencaleett ni?


Korang boleh dapatinya melalui Instagram ( @kleencaleett_sd_k.lumpur1 ) atau boleh terus menghubungi 019- 333 8491 / 019-2757805. Selain itu, kalau korang nak tambah duit poket boleh jadi agen atau stokis. Jangan lupa mencuba Kleencaleet ni tau. hehe syima dah cuba.

4 comments:

  1. aiyarkkkkk ketiak ashemmm hahahha wahhh menarik produk ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe biasa la kak. Ketiak berpeluh mest la asheemm hahaha

      Delete
    2. Tq Puan Sue... untuk maklumat lanjut puan boleh ke fb : https://www.facebook.com/kleencaleett ..

      Salam perkenalan
      Saya Yati :)

      Delete
  2. Terbaik infonya. Terima kasih admin share info yang bagus sekali. Salam dari blogger blogwalking ya.

    Salam admin. Tumpang Iklan:-

    Sayangi dan hargai suami anda. Jangan biarkan suami cari lain atau makan luar.
    Ikuti blog kami untuk promosi istimewa sekarang.
    Hanya untuk 10 pelanggan terawal.
    Wanita cantik bermula dari diri :)

    [BESARKAN BUAH DADA, BESARKAN PUNGGUNG, RAWAT KEPUTIHAN, KETATKAN FARAJ, KEMBALI DARA, PUTIHKAN KULIT, GLOWING, FLAWLESS]

    ReplyDelete

Terima Kasih komen :D Jasa anda amat syima hargai