Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, March 21, 2016

Jom Cuba Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum

Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum Pertama Di Malaysia

Assalamualaikum semua, Okay lah syima nak tanya, siapa yang ada bintik-bintik hitam, jeragat mahu pun jerawat? Lepas itu, kulit korang macam tak sekata atau kulit kusam? Malah, korang ada lebam bawah mata? Syima yakin mesti ramai yang hadapi semua masalah yang syima tanya kan tadi. Syima sendiri pun mempunyai masalah tersebut, terutama bahagian bawah mata. Hohoho macam panda dah syima tengok. Mustahil lah ada perempuan yang tidak hadapi itu semua kerana itu adalah “natural process” bagi kaum perempuan. Cuma cara kita kawal dan hadapi itu semua.



Korang pernah dengar produk kecantikkan Ephyra?? Ala.. duta dia Memey Suhaiza yang cun melecun cantik jelita tu.. Hehe. Sebenarnya, syima baru pertama kali menggunakan produk daripada Ephyra iaitu ” Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum”, dalam 3 hari dah syima pakai. Jenis kulit muka syima jenis ‘combination’, jadi muka syima mesti akan berminyak dan akan timbul sebutir dua butir jerawat di bahagian dahi dan hidung. Kemudian, lebam di bawah mata syima ni dari bangku sekolah lagi, syima hadapi. Dah pelbagai jenis produk syima try, tapi bawah mata ni perghhhh degil nak hilang. Maka, syima ada terbaca dalam facebook tentang Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum ni. Nampak banyak testimoni yang berjaya dan menarik minat syima untuk mencuba produk Ephyra ni.

Apakah Keistimewaan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum?

Banyak keistimewaan atau kelebihan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum. Antaranya, ia menggunakan teknologi nano yang dipatenkan di Switzerland. Seperti yang kita tahu, Switzerland merupakan Negara maju yang kaya dengan teknologinya. Dengan teknologi nano, serum senang meresap ke dalam kulit kerana partikel yang bersaiz kecil(nano). Yang terbaik mengenai Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum adalah ia bebas daripada sebarang jenis bahan kimia, merkuri dan hydroquinone. Ia mampu mencerahkan dan menaikkan seri wajah kerana adanya gabungan formulasi bahan antioksida iaitu Arbutin semulajadi, Gluthathione, Vitamin C, dan Vitamin E.

10 Kesan Nyata Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum

1. Mengecutkan jerawat
2. Menghilangkam parut jerawat dan jeragat
3. Menganjalkan dan menegangkan kulit wajah yang kendur
4. Menghilangkan bintik-bintik hitam
5. Mencerahkan kulit kusam
6. Memperbaiki tona kulit yang tidak sekata
7. Mengekalkan kelembapan wajah
8. Menghilang lebam bawah mata
9. Merawat kulit terbakar (sunburn)
10. Memberikan kesan kilauan pada wajah.

Bagaimana Teknologi Nano Bertindak Dalam 3 in 1

1. Memulihkan
Mengembalikan dan memulihkan keanjalan kulit secara luaran dan dalaman bagi menghasilkan kulit wajah yang lembut, cerah dan sihat berkilau serta bersinar. Malah, ia turut memperbaiki kulit agar tampil lebih bersih, tegang dan muda.

2. Memperbaharui
Menyerap jauh ke dalam sel kulit menjadikan proses pembaharuan sel kepada tahap maksimum, untuk menghasilkan kulit yang anjal, lembut dan tampak bermaya. Kulit akan menjadi lebih cantik, cerah dan sempurna.

3.   3. Melindungi
Melindungi kulit wajah dari kerosakan akibat sinaran radiasi UV dengan cara meneutralisasi proses oksidasi. Serum ini turut mengurangkan radikal bebas dan melawan tanda penuaan dengan menjadi agen antioksida yang sangat berkesan. Ia mampu mengembalikan Vitamin E kepada kulit.

Adakah Berkesan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum ni??


Hari pertama syima menggunakan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum, rasa macam cepat je dia serap dalam kulit. Rasa tak melekit dan tak berminyak. Mudah digunakan juga cuma titiskan sahaja dan sapu pada muka. Selalunya, awal pagi lepas syima basuh muka, syima terus pakai Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum kemudian terus pergi kerja (Posting dalam wad, kena cepat pergi kerja dan tak sempat nak makeup). Memang masa tu elok pula ada jerawat atas dahi haaaa.. saja je jerawat ni nak muncul kan diri dan tepat pada masa untuk cuba produk Ephyra.

Hari kedua pula, syima rasa kulit macam makin licin daripada yang sebelumnya. Sebelum tu macam kertas pasir pun ada tapi tak adalah sekasar itu haha. Maklumlah syima duduk dalam suasana yang berhawa dingin dan ‘expose’ kepada bahan-bahan yang merbahaya seperti darah, cecair badan dan pelbagai jenis kuman lah. Lebam bawah mata pun ada juga lah kurang tapi tak adalah kurang dengan drastiknya (setiap orang boleh rasa sendiri perubahan pada diri). Jerawat yang tumbuh mekar sebelumnya pun nampaknya macam dah mundur sedikit (saiz dah kecil).


Hari ketiga, syima rasa macam ada perubahan pada wajah. Jerawat yang mundur tadi tu macam dah tinggal parut. Kulit rasa macam tiada ‘kertas pasir’ dan lembut je. Kemudian, lebam bawah mata mula surut. Kulit muka pun macam dah cerah sikit. Ada juga lah orang tegur kata muka macam dah cerah dan Nampak berseri-seri (hehe malu dipuji gitu).


Untuk maklumat lanjut boleh layari :

Atau 

Atau 

Atau

Whatsapp : 019-737 3770 / 019-380 0779

8 comments:

  1. produk baru epyhra ye...memang terbaiklah

    ReplyDelete
  2. Nad pun tengah mencuba..best sangat

    ReplyDelete
  3. dah masuk hari ke 5 mencuba.. mmg berkesan sgt

    ReplyDelete
  4. Kak Nina pun tengah cuba serum Ephyra ni.. Suka!!

    ReplyDelete
  5. cool.. so nampak perbezaan yg baik
    pd kulit wajah.. kena keep continue
    kalau ianya bagus.. jangan campur

    ReplyDelete
  6. wahh produk baru.. nak jugak lah cuba..

    ReplyDelete
  7. Saya mula mengenali prodak epyra sejak 6 bulan yang lalu. Sy masih ingat tarikah saya mula memakainya iaitu tanggal 10 Januari 2016. Pada permulaan saya hanya memakai sabun puncuci muka epyra Skin Bar. Kesan yang ketara nampak selepas sebulan penggunaan, apabila ramai kawan-kawan yang menegur, muka semakin berseri-seri, berkilau dan pinkish. Saya semakin bersemangat dan saya sangat berterima kepada seseorang kawan yang telah memperkenalkan saya prodak ini. Sampai kini saya masih terus menggunakan dan saya juga memakai serum epyra skin nano yang memang cepat berkesan selepas penggunaan dalam beberapa hari sahaja.. terima kasih epyra...

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum.. kepada sesiapa yg baru nk try ephyra skin nano nie boleh dm saya dkat ig hanna_nif atau email saya fatinh585@gmail.com
    Saya bagi harga murah drpd asal sebab saya beli and then belom bukak lagi sebab xpakai.. so kalau rasa nk cuba tapi takot rugi sebab beli mahal boleh la dm saya dpat harga murah ..

    ReplyDelete

Terima Kasih komen :D Jasa anda amat syima hargai

.