Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, June 12, 2015

IPOH Day 1

Assalamualaikum semua !

Ipoh Day 1

Hari ini syima pergi Ipoh rumah kakak syima. Rumah kakak syima dalam kawasan Kolej Sains Kesihatan Bersekutu Sultan Azlan Shah sebab kakak syima pengajar farmasi sini. so the first day syima dan keluarga pergi Ipoh Parade. 

Apa yang bestnya Ipoh Parade ni? haaa Ipoh Parade ini merupakan salah satu tempat hiburan di Ipoh. Ipoh Parade ada wayang iaitu Golden Screen Cinemas. selain itu, Ipoh Parade ada Archery iaitu memanah la senang cite. bagi sesiapa yang berminat untuk memanah boleh lah datang sini. 

so aktiviti syima adalah makan makan dengan family hohoho feveret tu makan makan. so kitaorg makan dekat Marry Brown. lepas dari makan, malam tu pukul 9.50 PM kitaorg tengok wayang cerita Insidious 3. whoa whoa takut ohhh citer ni. dia banyak adegan mengejutkan kah kah kah. Menjerit lah syima dalam wayang tu tanpa mempedulikan orang lain sampai orang lelaki dekat sebelah syima gelak tengok syima sebab syima duduk kejap ke depan, kejap ke belakang, kejap ke kiri, kejap ke kanan. haaaa mana tak org gelak. 


cucu tumpang duduk ye :D





outfit , today , brands outlet , red , black
Today Outfit From Brands Outlet



My Familia




Sebelah kanan ialah my sis number 3 Noor Diyana with her daughter Adriana
Sebelah kanan tu my sis number 4 Hayani aka Yanie Yusuf


si kecil ni pula nama dia Sara



Nyum nyum


movies , insidious 3 , horor , thriller

Insidious 3


 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih komen :D Jasa anda amat syima hargai

.