Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, May 26, 2016

Apa Motif Bella Viralkan Produk Izeara Xtravaganza?

Bella | Izeara Xtravaganza

Isu Bella Jatuhkan Produk Melayu 



Assalamualaikum semuaaa. Korang pernah dengar viral pasal Si Bella?? Alaaaa.. yang dia gemuk lepas tu pakai produk kurus tapi tak panas tu.

Okaylah syima faham perasaan Bella sebab syima pun gemuk juga. Serius ! Ramai yang cakap syima gemuk dan ada la seorang kawan ni panggil syima "Gajah". Tapi tak apa la. Syima okay je. Mulut orang kan?

Kembali kepada cerita si Bella ni. syima faham perasaan Bella tapi tak perlulah nak update dalam media sosial. Bukan setakat update dalam media sosial, Bella ni buat laporan polis. Hanya disebabkan produk dari Izeara Xtravaganza ni tak panas !!!

Pada pendapat syima lah, buat apa la nak pakai produk kurus yang "Panas", dah lah Malaysia ni musim khatulhistiwa, dengan cuaca yang agak panas lepastu nak pakai produk panas. Aduhai. Kalau syima lah, syima suka lagi produk yang tak panas tapi ada kesan yang terbaik. Lagi mudah untuk kurus. Nah korang tengoklah sendiri video Bella ni.


Nah link, korang boleh tengok dengan lebih jelas :




Ayahanda Rani Kulup Backup Produk Izeara Xtravaganza


Fuyoooo ramai yang backup produk dari Izeara Xtravaganza termasuklah Ayahanda Rani Kulup. Kata-kata Ayahanda Rani Kulup bermakna juga tau serta memberi nasihat kepada Bella. Haaaa.. tak mahu ngomel panjang korang tengok sendiri Ayahanda Rani Kulup berkata-kata : 



Bella Mohon Maaf ??


Akhirnyaaaa. Bella memohon maaf juga. Nah tengoklah video ni lebih lanjut :

https://www.facebook.com/MalaysiaNetworks/videos/1115956411779474/


Syima tabik la Bella ni, walaupun dia dah buat salah tapiiiii dia memohon maaf mengenai videonya yang dahulu. Syima faham perasaan Bella bila dicemuh, dihina dengan sebegitu rupa. Kita semua ni manusia yang sering buat kesilapan dan kesalahan. Jika kita buat kesalahan, tegur atau nasihatlah dengan cara yang baik bukan dengan mengutuk, menghina dan mencaci.



Kasihan juga syima dekat Bella ni sebab ramai yang kritik dengan tindakan beliau. Jadi syima nak minta tolong sangat dekat orang ramai, jangan la menghukum orang sekeras-kerasnya walaupun memang orang tu bersalah. Seeloknya kita menasihati dan menegur okay?

Pemilik Izeara Xtravaganza Tampil Menjawab !

Syima kagum sangat dengan pemilik Izeara Xtravaganza ni. Relaks dan tenang je menghadapi dugaan yang sebesar ini. Korang bayangkan, korang tak kacau orang pun tapi ada orang buat kecoh mengenai produk korang. Kalau syima, dah mengamuk dah hehe. Syima memang salute lah pemilik Izeara Xtravaganza  !!



Nah tengok video full disini :
https://www.facebook.com/100010809903412/videos/241937426176586/


Apa Motif Bella Viralkan Produk Izeara Xtravaganza?

Okaylah kembali kepada topik tajuk ni iaitu apa motif Bella viralkan produk Izeara Xtravaganza. Haaaa rupanya sebab dia tak puas hati dengan produk Izeara Xtravaganza kerana ianya tidak panas. Dia SALAH SANGKA bahawa jika tidak panas, tidak boleh kurus.

Kalau korang nak tahu, korang boleh kurus tanpa habiskan wang yang banyak, tanpa senaman yang sangat aktif dan tanpa diet yang teruk sehingga menjejaskan kesihatan dan mendatangkan penyakit "Anorexia Nervosa" dengan hanya menggunakan produk kurus yang dijamin oleh KKM. Salah satu produk adalah produk Izeara Xtravaganza ni.

Bagus ke Produk Izeara Xtravaganza??

Syima tengok Instagram Izeara Xtravaganza dan Facebook Izeara.xtravaganza.hq
Banyak kelebihannya rupanya. Antaranya :
  • Merupakan serum kurus pertama di pasaran yang TIDAK PANAS, TIDAK MELEKIT 100% dan pastinya harganya MAMPU MILIK
  • Serum kurus pertama di Asia yang ada Cafeisilance C. Ia adalah bahan yang paling pantas mencairkan lemak di bawah kulit,
  • Melawaskan pembuangan air besar selepas 1 jam menggunakan Serum Izeara Extravaganza
  • Hilang strecthmark lama dan selepas baru melahirkan anak jika menggunakannya secara konsisten selama 7 hari.
  • Lemak-lemak tepu dan degil akan disingkirkan dengan pantas dan cepat.

Berhasilkah Izeara Xtravaganza??

Persoalannya, berhasilkah produk ni?? Nah testimoni produk Izeara Xtravaganza. Banyak juga testimoni orang yang sudah menggunakannya. 

     






Okay Siti Nordiana pelakon cerita "Dia Semanis Honey" pun pakai rupanya. Patutlah badan dia cantik, slim je sekarang ni hehe.



Rasa cemburu pula bila mereka dah berjaya menurunkan berat badan. Huhuhu syima nak kurus jugaaaa. Jom call nombor ni 013 - 777 3617 / 017 - 382 1517 untuk dapatkan badan yang menawan macam Siti Nordiana ni. Hehe

8 comments:

  1. Skrg ni apa motif post tajuk ni?

    ReplyDelete
  2. Skrg ni apa motif post tajuk ni?

    ReplyDelete
  3. Kalau ai sapu2, sejuk pulak... Boleh report polis tak? Haahahaa... Macam nak try, barulah best kalau tak panas...

    ReplyDelete
  4. wahhh nampak berkesan yer.. bolehlah cuba nanti!

    ReplyDelete
  5. Wow macam menarik jer..boleh laaa pengguna2 di luar sana jadi kurusss sebelum raya..

    ReplyDelete
  6. Dah ramai jadi dealer produk ni, kiranya produk ni memang menjadi dan sesuai la untuk mereka yang nak kurus..

    ReplyDelete
  7. jom beli..hihih misi raya ni..hihi

    ReplyDelete
  8. fuh dasyat kisahnya... nk try jgk.. misi kuruskn perut

    ReplyDelete

Terima Kasih komen :D Jasa anda amat syima hargai

.